Konu
R10'da İlk Ticaret Deneyiminiz Neydi?
26-02-2014, 21:18:32
#3
doLe
Twitter hesabı satmış, şans oyunlardan ödeme alarak hemen kendi bankama çekerek kendime bi burger ısmarlamıştım. Çok hoşuma gitmişti ve ticaret yapmaya devam ettim
Tabii DB silinmeden önceydi