• 28-02-2014, 20:23:04
    #37
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kedi kısmını çok seviom ben. Öyle böyle değil. Tüylü tüylü gıdıları var bi kere. Sonra patileri var sıcacık. Sonra sarılıon parfümünün kokusunu hemen alıyorlar. Onu en son kim sevmiş böylece anlıyorsun Allahım ne kadar sevgi dolu bu kediler ya. Koltuk altlarındaki tüyler de sevimli böyle tertemiz oluyor mis gibi kedi kokuyor :d Döbişleri var okşuyon huylanıyorlar
    Bir de tüy dökmeselerde eskisi gibi evde 3-5 kişi yaşasak
  • 28-02-2014, 23:17:01
    #38
    Konu kedi ile dolmuş bende bulabilirsem atayım benimkileri

    birini buldum uyurken çekmiştim kendisi ilk kedim olur ondan sonra gelenler kıskanıp evden kaçtı hep ama bu asla kaçmadı tabi ortadan 3-4 gün kaybolduğunu saymazsak bazen

  • 28-02-2014, 23:17:35
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benimkide yapıyor bunu erkek valla. Hamileyse yandım :P
  • 28-02-2014, 23:33:15
    #40
    akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakışlara bak ya Belediyenin ücretsiz veterineri varmış oraya götürüp kısırlaştıracağız. Umarım geç kalmamışızdır
    Lütfen hayvanı ücretsiz olarak belediyede kısırlaştırma, Belediye dişi kedileri kısırlaştırırken tek ovaryumunu alıyor diğerini bırakıyor. Ovaryumlar kedilerin böbrek arkasında V şeklinde olur, normalde ikisininde alınıp hayvanın hormon salgılamayıp kızgınlığa girmesini en aza indirirmeyi hedefler. Tek ovaryumun alınması 2-3 sene sonra ciddi sağlık problemi yaratır hayvanda

    İlk dişi kedimde bu hatayı yapmıştım 1,5 sene sonra tekrar özel veterinere götürüp diğerinide aldırdık ve o aksi uysuz hayvan gitti yerine melek gibi bir kız geldi. Hayvan sürekli acı çekiyor kısacası.

    Dişi kısırlaştırma ücretleri ortalama 150 tl civarı kolay gelsin.

    Edit: Belediye sadece sokak hayvanlarını ücretsiz kısırlaştırır eğer kedi benim derseniz ücret talep eder belediyede kısırlaştırma ücretleride 70 tl civarı ücretli yapılan işlemlerde nasıl yapılıyor bilmiyorum ama komple alınıp alınmadığını mutlaka sorman gerek.
  • 28-02-2014, 23:44:49
    #41
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısırlaştırın arkadaşlar kedileri.

    Buda benimki. 15 günlükken kafasından yaralı buldum.Tedavi ettirdim o gün bu gün benimle.Şuan 2 yaşında.











    Tam paşa bi kediymiş ayrı evim olursa alacam bende bir tane çok seviyorum kedileri.
  • 28-02-2014, 23:51:53
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Bizim apartmanın önünde'de 6-7 tane kedi var, hepside çok iyi besleniyor ve şişman kediler, tüyleri kabarık olanda var bir gün sabah işe giderken koskocaman balığın kılçığını görmüştüm kaldırımda
  • 01-03-2014, 02:07:33
    #43
    Mart Geldi değil mi
  • 01-03-2014, 10:18:30
    #44

    Bu da en küçük ve dişi kedim
  • 01-03-2014, 15:46:21
    #45
    Martın gelişini kutluyor