• 28-02-2014, 08:57:11
    #28
    caxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam çok heycanlı sonra noldu?
    Cafer terketti bizi ondan sonrada hic bir kedi caferin yerini tutamadi tam 4.5 sene birlikte gecirdik

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 28-02-2014, 17:15:39
    #29
    Kısırlaştırın arkadaşlar kedileri.

    Buda benimki. 15 günlükken kafasından yaralı buldum.Tedavi ettirdim o gün bu gün benimle.Şuan 2 yaşında.











  • 28-02-2014, 17:41:31
    #30
    Bakışlara bak ya Belediyenin ücretsiz veterineri varmış oraya götürüp kısırlaştıracağız. Umarım geç kalmamışızdır
  • 28-02-2014, 18:08:00
    #31
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu nedir ya
  • 28-02-2014, 19:20:03
    #32
    bunlar nasıl kedi yahu
    bizim dışardakı kediler daha evcil görünüyor bunlardan
    nereden buldunuz bu azmanları
    birine bak açmış ağzını yummuş gözünü sövüyordur bunlar birde sahibine...
  • 28-02-2014, 20:04:59
    #33
    evde kedi besleyesim geldi

    fakat kedinin pisleme sorununu nasıl çözüyorsunuz?

    bunu öğrensem belki bende sokaktan bi tane alabilirim
  • 28-02-2014, 20:13:32
    #34
    kadere61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evde kedi besleyesim geldi



    fakat kedinin pisleme sorununu nasıl çözüyorsunuz?



    bunu öğrensem belki bende sokaktan bi tane alabilirim

    kedilerin pisleme diye bir sorunu yoktur. kedi kumu alırsınız gider oraya yapar. bugüne kadar elinde 7-8 kedi geçti hiç birine eğitim vermedim kendileri kuma gidiyorlar iç güdü gereği. yalnız kıydan tüyden iğrenirsen hiç bulaşma. sokaktan eve giren hayvan tekrar sokakta yaşayamaz.


    Arçelik Akıllı Fırından Tepetaklak aracılığı ile gönderildi.
  • 28-02-2014, 20:15:22
    #35
    Oyyy maaşallah Allah nazarlardan saklasın. Nazar değmesin kediciklere. Allah sağlıklı ve uzun ömür nasip etsin. Tüylüü tosniçler yiycem onları yaaa
  • 28-02-2014, 20:19:03
    #36
    hastanede bi kadın görmüştüm her yeri yara bere içindeydi kolunu oynatamıyordu ve hepsini kedi yapmıştı dikkatlı olun bazen tehlikeli olabilirler hayvan sonuçta sağı solu belli olmaz bende severim ama uzaktan