teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kedi kısmını çok seviom ben. Öyle böyle değil. Tüylü tüylü gıdıları var bi kere. Sonra patileri var sıcacık. Sonra sarılıon parfümünün kokusunu hemen alıyorlar. Onu en son kim sevmiş böylece anlıyorsun Allahım ne kadar sevgi dolu bu kediler ya. Koltuk altlarındaki tüyler de sevimli böyle tertemiz oluyor mis gibi kedi kokuyor :d Döbişleri var okşuyon huylanıyorlar
Bir de tüy dökmeselerde eskisi gibi evde 3-5 kişi yaşasak