Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kısırlaştırın arkadaşlar kedileri.

Buda benimki. 15 günlükken kafasından yaralı buldum.Tedavi ettirdim o gün bu gün benimle.Şuan 2 yaşında.











Tam paşa bi kediymiş ayrı evim olursa alacam bende bir tane çok seviyorum kedileri.