• 14-04-2014, 10:15:48
    #91
    Varan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    99-2000 yıllarında çalıştım ki ilk ssk girişim mc donald's 'dan

    hey gidi günler hey...

    Ataköy Galeria Mc Donald's çok yorucu ama bir okadar keyifliydi çalışması.

    Eğitim ve yıldız olayı vardır.

    molalarınız saatli çalışmalarınız sınırlı ama oradaki 6 ay başka yerde 12 saat çalışmaya hatta daha da üstüne eşit.

    Deepfreeze lerde hamburger için dilim kaşarlar milkshake ve dondurma sütleri ızgaralar süsleme alanı

    Eski günlerim aklıma geldi.
    Cidden yoruluyorum hocam . Part time calısıyorum şuan. Ve çıkmayı düşünüyorum açıkcası .
  • 14-04-2014, 10:21:32
    #92
    nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cidden yoruluyorum hocam . Part time calısıyorum şuan. Ve çıkmayı düşünüyorum açıkcası .
    Hangi şubedesin hocam parttime da olsa çok yorucu bir iş
  • 14-04-2014, 10:26:16
    #93
    Varan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi şubedesin hocam parttime da olsa çok yorucu bir iş
    Floryadayım . Haftada 3 gün aldıgım para aylık 400 450 arası . Şimdi bu cinemaximum vs. bakıyorum . Oda güzel iş ve keyifli . Mc sıktı artık . Müdür kadrosu değişiyor hepsi berbat gelenlerin . Az öncede KRİSPY KREME den aradılar . 900 Lira maaş - 270 Multinet - 155 TL Yol Parası . Çok iyi geldi açıkcası . Düsünmüyor değilim . Full time ancak
  • 14-04-2014, 11:11:37
    #94
    nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Floryadayım . Haftada 3 gün aldıgım para aylık 400 450 arası . Şimdi bu cinemaximum vs. bakıyorum . Oda güzel iş ve keyifli . Mc sıktı artık . Müdür kadrosu değişiyor hepsi berbat gelenlerin . Az öncede KRİSPY KREME den aradılar . 900 Lira maaş - 270 Multinet - 155 TL Yol Parası . Çok iyi geldi açıkcası . Düsünmüyor değilim . Full time ancak
    Full de olsa cidden çok az maaşlar yanlış anlamada. kardeşim yaş kaç
  • 14-04-2014, 11:32:00
    #95
    Üyeliği durduruldu
    Prosperous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum sağlam yerlerden bilgi almadığın sürece sadece o ortamda çalışarak o ortamı tanıyamazsın. Ben sana yanlışsın demiyorum, sadece olayın iç yüzüne değil de dış yüzüne hakimsin sen.

    Mesela bu soyalı et olayının afrikadaki insanların açlığına engel olmak için, bi nevi et yediklerini zannetsinler diye (tadı aynı nasıl olsa) yapılmış bir şey olduğunu daha sonra da bu işin paraya döküldüğünü mc burger gibi yerlerde kullanıldığını biliyor muydun?

    Emin ol sen orada çalışmana rağmen ben senden daha çok mc'den yiyorumdur, benim ofisim cevahirin yanında hergün ofise giderken mc'e uğrar 1 menü öğle arası 1 menü akşam üstü ve ofisten çıkıp eve giderken 1 menü olmak üzere günde 3 menü yiyen bir adamım. Daha doğrusu adamdım. şubat ayından itibaren bıraktım.

    Bak bu da ofisten çıkamayıp da sipariş olarak verdiğim menüler ve sayfalarca uzar bu : http://prntscr.com/2uham0

    Ama bunları yiyorum diye ne kadar kötü olduklarını bilmiyorum anlamına gelmez.

    Bunları nerden mi biliyorum, işim gereği hepsinin üst düzey yöneticileriyle tanışıyorum. Dominosla ilgili de bilgiler verebilirim istersen? Dominos hakkında bildiklerimi yazsam bi daha kimse pizza yemez.

    umarım artislik falan yaptığımı düşünmez ve beni yanlış anlamazsın.
    Hocam ne biliyorsanız yazında bizde ona göre yemiyelim yani. Seviyoruz, güzel, hoş ama sağlığı tehlikeye atıyorsa ciddi anlamda ağzıma sürmem bi daha..
  • 14-04-2014, 11:38:02
    #96
    Varan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Full de olsa cidden çok az maaşlar yanlış anlamada. kardeşim yaş kaç
    18.5 hocam . Bu sene bitsinde seneye üni .
  • 31-05-2014, 17:16:17
    #97
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ne biliyorsanız yazında bizde ona göre yemiyelim yani. Seviyoruz, güzel, hoş ama sağlığı tehlikeye atıyorsa ciddi anlamda ağzıma sürmem bi daha..
    Yenecek şeylerde var yenmeyecek şeylerde hocam Sorun yanıtlarım . Bıktım calısmaktan yahu
  • 31-05-2014, 19:43:29
    #98
    Hocam anladığım kadarıyla pazar günü birşey yersek damar tıkanıklığından gitme ihtimalimiz en yüksek gün. Acaba her mc'de aynımıdır pazar gecesi yağların değişmesi ?
  • 31-05-2014, 20:40:21
    #99
    2 menü köfteburger 11.50 TL kampanyasından ötürü aşırı fazla hamburger yedim şu aralar Mcdonalds'dan.

    Ama çoğu zaman patatesi az yada çok koyuyorlar. Tepsiler genelde pis oluyor. Sipariş verme sırası hep karışık oluyor, düzgün bir sıra sistemi yok (yoğun bir AVM'de oluyor bu olay). Buzsuz dememe rağmen buzlu getiriyorlar, her seferinde içeceği değiştirtiyorum. Bazen hamburgerin etini neredeyse dışına koyuyorlar.

    Zaten hesapladım bu 2 menü köfteburger yaklaşık 1500 kaloriden fazla. (2'sini de kendim yiyince )
    Bir ara bu menü çok fazla diye vazgeçmiştim, sonra bir gün önümdeki 10 yaşındaki bir çocuk 2 menü köfteburger siparişi verdi. Dedim arkadaşıyla yicek herhalde, gitti hepsini kendi yedi Ondan beri ben de yiyorum kafama takmadan kaloriyi

    Konuyla inanılmaz alakasız oldu mesaj