Varan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mc Donald's Hakkında Merak Ettikleriniz ?
121
●11.550
- 14-04-2014, 10:21:32Hangi şubedesin hocam parttime da olsa çok yorucu bir işnalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2014, 10:26:16Floryadayım . Haftada 3 gün aldıgım para aylık 400 450 arası . Şimdi bu cinemaximum vs. bakıyorum . Oda güzel iş ve keyifli . Mc sıktı artık . Müdür kadrosu değişiyor hepsi berbat gelenlerinVaran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Az öncede KRİSPY KREME den aradılar . 900 Lira maaş - 270 Multinet - 155 TL Yol Parası . Çok iyi geldi açıkcası . Düsünmüyor değilim . Full time ancak
- 14-04-2014, 11:11:37Full de olsa cidden çok az maaşlar yanlış anlamada. kardeşim yaş kaçnalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2014, 11:32:00Üyeliği durdurulduHocam ne biliyorsanız yazında bizde ona göre yemiyelim yani. Seviyoruz, güzel, hoş ama sağlığı tehlikeye atıyorsa ciddi anlamda ağzıma sürmem bi daha..Prosperous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2014, 11:38:0218.5 hocam . Bu sene bitsinde seneye üni .Varan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-05-2014, 17:16:17Yenecek şeylerde var yenmeyecek şeylerde hocamErtan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorun yanıtlarım . Bıktım calısmaktan yahu
- 31-05-2014, 20:40:212 menü köfteburger 11.50 TL kampanyasından ötürü aşırı fazla hamburger yedim şu aralar Mcdonalds'dan.
Ama çoğu zaman patatesi az yada çok koyuyorlar. Tepsiler genelde pis oluyor. Sipariş verme sırası hep karışık oluyor, düzgün bir sıra sistemi yok (yoğun bir AVM'de oluyor bu olay). Buzsuz dememe rağmen buzlu getiriyorlar, her seferinde içeceği değiştirtiyorum. Bazen hamburgerin etini neredeyse dışına koyuyorlar.
Zaten hesapladım bu 2 menü köfteburger yaklaşık 1500 kaloriden fazla. (2'sini de kendim yiyince
)
Bir ara bu menü çok fazla diye vazgeçmiştim, sonra bir gün önümdeki 10 yaşındaki bir çocuk 2 menü köfteburger siparişi verdi. Dedim arkadaşıyla yicek herhalde, gitti hepsini kendi yedi
Ondan beri ben de yiyorum kafama takmadan kaloriyi

Konuyla inanılmaz alakasız oldu mesaj
. Az öncede KRİSPY KREME den aradılar . 900 Lira maaş - 270 Multinet - 155 TL Yol Parası . Çok iyi geldi açıkcası . Düsünmüyor değilim . Full time ancak
)