nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Floryadayım . Haftada 3 gün aldıgım para aylık 400 450 arası . Şimdi bu cinemaximum vs. bakıyorum . Oda güzel iş ve keyifli . Mc sıktı artık . Müdür kadrosu değişiyor hepsi berbat gelenlerin . Az öncede KRİSPY KREME den aradılar . 900 Lira maaş - 270 Multinet - 155 TL Yol Parası . Çok iyi geldi açıkcası . Düsünmüyor değilim . Full time ancak
Full de olsa cidden çok az maaşlar yanlış anlamada. kardeşim yaş kaç