Varan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
99-2000 yıllarında çalıştım ki ilk ssk girişim mc donald's 'dan

hey gidi günler hey...

Ataköy Galeria Mc Donald's çok yorucu ama bir okadar keyifliydi çalışması.

Eğitim ve yıldız olayı vardır.

molalarınız saatli çalışmalarınız sınırlı ama oradaki 6 ay başka yerde 12 saat çalışmaya hatta daha da üstüne eşit.

Deepfreeze lerde hamburger için dilim kaşarlar milkshake ve dondurma sütleri ızgaralar süsleme alanı

Eski günlerim aklıma geldi.
Cidden yoruluyorum hocam . Part time calısıyorum şuan. Ve çıkmayı düşünüyorum açıkcası .