• 18-02-2014, 16:01:49
    #1


    Saçlarını sevdik, hele bir de sarışınsa daha çok sevdik
    Ağızlarını sevdik, hele bir de şehvetli ve dolgun ise daha çok sevdik.
    Göğüslerini sevdik...
    Bacaklarını sevdik, hele bir de sütun gibiyse bayıldık.
    Kalçalarını sevdik...
    Gerçekten güzel vücutlu ve "çıtırsa" daha çok sevdik...

    Yolda, arabada, televizyonda, internette onlara hep "baktık"
    Her yerlerine iyice ve dikkatle baktık.
    Pek iyi görememiş olacağız ki bir daha baktık.
    Bir daha ve bir daha...
    Kadınların her yerlerine baktık ama gözlerine ya hiç bakmadık ya da baktığımızda çok geç olmuştu...

    Biz kadınlara çok dokunduk! Onlar istese de istemese de dokunduk.
    Son yıllarda dini motiflerden güç bulanlarımız oldu.
    Eh! Yozlaşan toplum ve geç gelen hatta hiç gelmeyen adalet olunca da 13-14 yaşındaki çocuklara bile dokunmaya başladık! Sapık damgası yemeyi göze alanlar bile şaşırdı çünkü sapık diye haykıran ne kadar azdı!

    Kadınlara dokunmada dünya sıralamasında üst yerlere geldik... 2009 itibariyle rakamlar oldukça "umut verici!!! "

    % 40 ını sürekli dövdük
    %45 ine duygusal şiddet uyguladık (küfür, hakaret, küçük düşürme)
    %16 sına zorla sahip olduk (ve olmaya devam ediyoruz)

    Tüm bunlara maruz kalan her 3 kadından biri intihara kalkıştı ama biz hiç oralı olmadık (hem bize ne değil mi? Fener ya da Cimbom maç kaybedince çok üzüldük ama kadınlar söz konusu olunca pek oralı olmadık)

    % 9 una daha masum birer çocukken bile dokunduk.

    Ama onlar hep sustular. Çünkü konuşsalar kimse inanmazdı. "kim bilir neler yaptın ki sana tacizde ya da tecavüzde bulundu amcan ya da komşun" bu da sana ders olsun, türünden tepkiler görecekti.

    Ama bu ders o kadar acıdır ki biz erkekler bilemeyiz. Bizlere sorduklarında %25 imiz "bazı durumlarda kadın dövülür" demeyi doğal bir şey gibi dile getirdik. İslami öğreti yalanları ile kadınları, kız çocuklarını bizlerin kölesi yapmaya başladık ve bu çabalar sonuçlarını vermeye başladı. Artık kadınlar o bildiğiniz kadınlar değil! .

    % 51'i erkekler ile tartışmayı bile "saygısızlık" sanıyor artık. %36'sı kendisi para kazansa bile parasını nasıl harcayacağına karar veremeyeceğine inanmış ya da inanmak zorunda kalmış. % 52'si "erkek kadından sorumludur" diyecek kadar kadınlığını unutmuş ya da unutturulmuş. % 49'u "erkek ne zaman isterse bana sahip olabilir benim itiraz hakkım olamaz" diyecek konuma gelmiş ya da getirilmiş!

    Hal böyleyken kabul edelim biz kadınları kullanmayı çok sevdik. Evde, işte, siyasette, okulda kısacası her yerde...

    Parti kongrelerinde sözde liderler konuşurken arka fonda 3-4 kadın vardı hep. Onlardan vitrin yaptık, imaj yaptık. Başörtülü, normal türbanlı, modern türbanlı ve türbansız...

    Parti çalışmalarında kapı kapı dolaşanlar hep kadınlardı. Koşturan ve çabalayan hep kadınlardı. Miting olduğu zaman onları ön sıralara toplayıp karanfiller attık üzerlerine ve iki lafın birinde anam, bacım edebiyatı yaptık ama "ananıda al git" demek bize daha çok yakıştı!

    "Cennet anaların ayakları altında" diye diye büyütüldük ama anaları hep ayaklarımız altında çiğnedik, ezdik, tepikledik...

    14 şubat sevgililer günü ya da anneler gününde bir kaç saat ara verdik ama sonra yine ezmeye devam ettik.

    İş verirken bile onları hep düşündük! İş yerinde gözümüz gönlümüz açılsın ya da malum niyetler ile bayan eleman aranıyor ilanı vermeyi çok sevdik.

    Bu ülkede kadın olmanın ne kadar zor olduğunu biz erkekler bilemeyiz. Çünkü artık konuşmuyorlar, konuşamıyorlar, konuşturulmuyorlar.

    Dini sömüren ve kullanan karanlık zihniyet kendi kadınlarını yetiştiriyor. Susan, itaat eden ve kaybolmuş kadınlar... Kızlar... Hatta çocuklar... Arada vizyon ya da imaj için ortaya "sürülen" kadınlara bakmayın siz onlar da biliyor "kullanıldıklarını" ama artık düzen kurulmuş.

    Bu ülkenin kurucusu Atatürk 1930'lu yıllarda Türk kadınına dünyadaki birçok çağdaş ülkeden önceden hak ettiği hakları verdiğinde umutlanmıştık. Çünkü o Atatürk'tü ve Kurtuluş Savaşında bebeğinin kundağında mermi taşıyan anayı ya da cephede erkeği ile göğüs göğüse savaşan bacısını unutmamıştı. İhanet edemezdi ve etmemişti de. Ama biz ihanet ettik! Türkiye nereye gidiyor? Diye soruyor herkes birbirine.

    Oysa cevap ne kadar da açık değil mi? Türkiye hızla ve şevkle karanlığa gidiyor. Hatta koşuyor...

    Çünkü kadın yok oluyor, yok ediliyor...
    Benim annem, kız kardeşim, sevgili kızım yok oluyor...

    Kadını yok olan ülkenin gideceği yol bellidir. Karanlık ve onursuz bir gelecek...

    Bu işi planlı yürütenler islami motifler ya da örnekler ile kadının ikinci sınıf konuma gelmesini doğal karşılamamızı bekliyorlar. Bu işe Kuran-ı Kerim'i ortak koşmaları ne acı... Mesela miras hukuku; erkek çocuğa 2 pay, kız çocuğa 1 pay ya da kadının erkeğe itaat etmesini empoze eden garip ayet ya da sureler... Belli ki burada büyük bir istismar var. Çünkü tüm Tanrı'nın kendi yarattığını aşağılaması söz konusu bile olamaz değil mi? Kuran'ı kendi amaçları için yorumlayanlar kadını ikinci plana atmayı çok seviyor olabilir ama biz hiç sevmedik.

    Lütfen artık kadınlara beyinleriniz ve gözlerinizle bakmaya başlayın.

    -Yıldırım Türker
  • 18-02-2014, 19:30:40
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Atatürk bize ey Türk gençliği dedi

    Ama şimdi nedense kızlı erkekli diye ayırdılar.

    LG-P880 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 18-02-2014, 19:45:14
    #3
    Güzel bir yazı ve sosyal sorumluluk projesi.Fakat yazı resmen islam düşmanlığı güdüyor.Yazıklar olsun bu kadar küçük hesaplar yapanlara.Yazıklar olsun masum ve mazlumu kullananlara.
  • 18-02-2014, 21:29:28
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1'in yarattığının bir diğerinden farklı olması bence saçma

    @bknz: http://youtu.be./JWPnp5-8hMg
  • 18-02-2014, 22:31:29
    #5
    sarfom94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir yazı ve sosyal sorumluluk projesi.Fakat yazı resmen islam düşmanlığı güdüyor.Yazıklar olsun bu kadar küçük hesaplar yapanlara.Yazıklar olsun masum ve mazlumu kullananlara.
    Kadının başını bağla, vücudunu siyahlara bürü.. Nedenmiş tahrik ediyormuş ?
    Önce "erkek" gözünü bağlayacak. Türk milleti yüzyıllardır kadınına değer verdi, kadın ailenin reisi oldu. Orta Asya'da ana kutsaldı. Anaya saygısızlık yapmak en büyük suçlardan biriydi.

    Unutmayın;
    Bir erkeği eğitirseniz bir adamı eğitirsiniz.Bir kadını eğitirseniz, bir kuşağı eğitirsiniz.
  • 18-02-2014, 23:36:00
    #6
    GrafiKod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kadının başını bağla, vücudunu siyahlara bürü.. Nedenmiş tahrik ediyormuş ?
    Önce "erkek" gözünü bağlayacak. Türk milleti yüzyıllardır kadınına değer verdi, kadın ailenin reisi oldu. Orta Asya'da ana kutsaldı. Anaya saygısızlık yapmak en büyük suçlardan biriydi.

    Unutmayın;
    Bir erkeği eğitirseniz bir adamı eğitirsiniz.Bir kadını eğitirseniz, bir kuşağı eğitirsiniz.
    Ben ona birşey demiyorum zaten.İnsanların ne dediği ya da ne yaptığını konuşmuyorum.Yazıdaki her bölüm titizlikle ve hassasiyetle yazılmış.Ama sıra din kısmına gelince yazı şekli değişmiş.Ben okurken öyle algıladım.Yoksa insanların ne kadar yanlış olduğunu ben de biliyorum.Hatta şöyle söyleyeyim.Ne kadar yanlış bireyler olduğumuzu ben de biliyorum.
  • 19-02-2014, 00:07:40
    #7
    Üyeliği durduruldu
    sarfom94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ona birşey demiyorum zaten.İnsanların ne dediği ya da ne yaptığını konuşmuyorum.Yazıdaki her bölüm titizlikle ve hassasiyetle yazılmış.Ama sıra din kısmına gelince yazı şekli değişmiş.Ben okurken öyle algıladım.Yoksa insanların ne kadar yanlış olduğunu ben de biliyorum.Hatta şöyle söyleyeyim.Ne kadar yanlış bireyler olduğumuzu ben de biliyorum.
    dinler zaten toplumu duzene sokma cabasi ile yapilmis seyler. neden kapatilihor carsafla, erkekleri tahrik etmesin diye. erkekler tahrik olmazsa kimse de gidip kumas parcasi hayal ederek masturbasyon yapmaz diyorum. ki zaten carsaf hristiyanlardan araklanmis, turk toplumu tarafindan "sana degil bana" denilerek araklayan arap toplumundan araklanmis bir gelenek.
  • 19-02-2014, 00:10:21
    #8
    WapZap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dinler zaten toplumu duzene sokma cabasi ile yapilmis seyler. neden kapatilihor carsafla, erkekleri tahrik etmesin diye. erkekler tahrik olmazsa kimse de gidip kumas parcasi hayal ederek masturbasyon yapmaz diyorum. ki zaten carsaf hristiyanlardan araklanmis, turk toplumu tarafindan "sana degil bana" denilerek araklayan arap toplumundan araklanmis bir gelenek.
    Aynı din erkeklere de bakma! diyor.Erkekler bu emri uygulasın hiç bir sıkıntı çıkmazbak görürsün
  • 19-02-2014, 00:20:41
    #9
    Üyeliği durduruldu
    sarfom94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı din erkeklere de bakma! diyor.Erkekler bu emri uygulasın hiç bir sıkıntı çıkmazbak görürsün
    erkeklere mi bakiyorsunuz
    nerdeyse sadece islam bakma diyor. ben bakarim ama hayvan gibi de degil. oyle goguslerine bacaklarina dalan giz kayabilir normal, yuzu guzelse oraya bakilir, donut gelirse iltifat edilir. diger yerlere bakarsan zaten taklaya gelirsin.