sarfom94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ona birşey demiyorum zaten.İnsanların ne dediği ya da ne yaptığını konuşmuyorum.Yazıdaki her bölüm titizlikle ve hassasiyetle yazılmış.Ama sıra din kısmına gelince yazı şekli değişmiş.Ben okurken öyle algıladım.Yoksa insanların ne kadar yanlış olduğunu ben de biliyorum.Hatta şöyle söyleyeyim.Ne kadar yanlış bireyler olduğumuzu ben de biliyorum.
dinler zaten toplumu duzene sokma cabasi ile yapilmis seyler. neden kapatilihor carsafla, erkekleri tahrik etmesin diye. erkekler tahrik olmazsa kimse de gidip kumas parcasi hayal ederek masturbasyon yapmaz diyorum. ki zaten carsaf hristiyanlardan araklanmis, turk toplumu tarafindan "sana degil bana" denilerek araklayan arap toplumundan araklanmis bir gelenek.