• 08-02-2014, 12:25:02
    #1
    Merhaba arkadaşlar iş bankası hesabımda işlem kısıtlaması var eft yapamıyorum. Bankamatiklerden işlem kısıtlamasını hangi sekmelerden kaldıracağım ? Bilen paylaşırsa sevinirim. ATM'lerden kaldırabilir miyim?
  • 08-02-2014, 12:39:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bildiğim kadarıyla 18 yaş altıysan bu kısıtlama normel 18 üstünde kısıtlama yok.

    yaşın 18 üstüyse şubenle görüşeceksin.
  • 08-02-2014, 13:35:11
    #3
    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bildiğim kadarıyla 18 yaş altıysan bu kısıtlama normel 18 üstünde kısıtlama yok.

    yaşın 18 üstüyse şubenle görüşeceksin.
    18 yaşını bitireli çok oldu hocam. Hiç uğraşmadım açıkcası hep Kuveyt Türk'ü kullandım şimdiye kadar. Benim bu hafta sonu açmam lazım. Bir de öbür bankamatiğe gideyim bakalım.
  • 08-02-2014, 13:52:12
    #4
    Evet banada aynı şekilde olmuştu bankamikten bir yer den yapıbılıyordu hocam aam biraz karıştırmanız gerek ya bende zor bulmuştum
  • 08-02-2014, 14:04:25
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hafta sonu eft gerçekleşmiyor bildiğim kadarıyla ondan olabilir
  • 08-02-2014, 16:26:26
    #6
    Bankamatiktem yapılıyor, geçen gün yapmıştım ben de. Ama bulması zor baştan söyliyim

    5-10 dakika aradım
  • 08-02-2014, 16:47:21
    #7
    ydlgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankamatiktem yapılıyor, geçen gün yapmıştım ben de. Ama bulması zor baştan söyliyim

    5-10 dakika aradım
    Hangi menüde hocam bilgin var mı
  • 08-02-2014, 16:53:20
    #8
    Online işlemlerde var mı bir ayarı baktınız mı?
  • 08-02-2014, 16:54:13
    #9
    KBerkay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Online işlemlerde var mı bir ayarı baktınız mı?
    Online işlemlerde bir menü var fakat orada Bankamatiklerden yapmalısınız bu işlemi yazmakta.