bildiğim kadarıyla 18 yaş altıysan bu kısıtlama normel 18 üstünde kısıtlama yok.
yaşın 18 üstüyse şubenle görüşeceksin.
18 yaşını bitireli çok oldu hocam. Hiç uğraşmadım açıkcası hep Kuveyt Türk'ü kullandım şimdiye kadar. Benim bu hafta sonu açmam lazım. Bir de öbür bankamatiğe gideyim bakalım.