Merhaba arkadaşlar iş bankası hesabımda işlem kısıtlaması var eft yapamıyorum. Bankamatiklerden işlem kısıtlamasını hangi sekmelerden kaldıracağım ? Bilen paylaşırsa sevinirim. ATM'lerden kaldırabilir miyim?