• 16-01-2014, 08:02:58
    #10
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paketi iyi yapın, zaten ptt ile göndererek cihazı Allaha emanet ediyorsunuz.

    Ptt ile yaşadığım iki olaydan sonra elektronik cihaz gönderimlerinde kesinlikle ptt yi tercih etmez oldum.

    Birinde laptopun ekranı paramparça olmuştu, çok sağlam paketleme yapmamıza rağmen kırmayı başarmışlardı. Diğerinde de yurtdışından bir arkadaşım çikolata göndermişti, kutuyu açıp içinden 1-2 paket götürmüşlerdi, şikayet v.s ettik ama tabi adamların umrunda değil bende haram ettim
    Çukulataları yiyene keşke yasal işlem başlatsaydın
  • 16-01-2014, 12:38:12
    #11
    sunucuoptimizasyon.com
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çukulataları yiyene keşke yasal işlem başlatsaydın
    Tespit edemediler yada etmek istemediler.
  • 16-01-2014, 12:44:30
    #12
    1 liraya gönderiyoruz deseler de göndermek akıl karı değil. zaten elektronik ürün ise mesuliyet kabul etmeyiz diyorlar . baştan aşağı köpüğe bile sarsam güvenemezdim ben. en iyisi 3-5 fazla verin diğer kargo şirketleriyle gönderin. makinenizin size paramparça gelme olasılığı çok yüksek.