Paketi iyi yapın, zaten ptt ile göndererek cihazı Allaha emanet ediyorsunuz.
Ptt ile yaşadığım iki olaydan sonra elektronik cihaz gönderimlerinde kesinlikle ptt yi tercih etmez oldum.
Birinde laptopun ekranı paramparça olmuştu, çok sağlam paketleme yapmamıza rağmen kırmayı başarmışlardı. Diğerinde de yurtdışından bir arkadaşım çikolata göndermişti, kutuyu açıp içinden 1-2 paket götürmüşlerdi, şikayet v.s ettik ama tabi adamların umrunda değil bende haram ettim
Çukulataları yiyene keşke yasal işlem başlatsaydın