1 liraya gönderiyoruz deseler de göndermek akıl karı değil. zaten elektronik ürün ise mesuliyet kabul etmeyiz diyorlar . baştan aşağı köpüğe bile sarsam güvenemezdim ben. en iyisi 3-5 fazla verin diğer kargo şirketleriyle gönderin. makinenizin size paramparça gelme olasılığı çok yüksek.