Stand Up'ına Gülünmeyen Adam :D
23
●1.579
- 13-01-2014, 09:06:09Oraya çıkması bile bir başarıdır. Kaçımız onun yaptığını yapabiliriz ? Arkadaşı yinede tebrik ediyorum. Başarısızlıktan ders çıkarmak gerekir. Ben adamın cesareti kısmındayım.
- 13-01-2014, 11:37:42Biz komedi kısmına bakıyoruz elbette ama tabii ki adamın cesareti ve öz güvenine bende hayran oldum gerçekten. Herkesin yapabileceği bir şey değil.Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2014, 13:49:12Oraya çıkmak mesele iyi hoşta bu adamın anlattıklarının yarısı bilindik şeyler ( onları anlatmayı beceremedi ) diğer yarısı yalan dolandı onlarıda kendi uydurmuş ama komik değildi.
Sonuna kadar izledim, içtenlikle konuştuğu yerler ( rezil olduğu yerler ) gayet güldürdü
Stand Up, devlet memurluğu değil ki elbet öğrenir diyelim..
Kısaca, bizımle deyilsın.
