Oraya çıkması bile bir başarıdır. Kaçımız onun yaptığını yapabiliriz ? Arkadaşı yinede tebrik ediyorum. Başarısızlıktan ders çıkarmak gerekir. Ben adamın cesareti kısmındayım.
Biz komedi kısmına bakıyoruz elbette ama tabii ki adamın cesareti ve öz güvenine bende hayran oldum gerçekten. Herkesin yapabileceği bir şey değil.