• 13-01-2014, 02:31:14
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Seyirciler ayarlanmıs heralde, ben olsam adamı zor durumda bırakmamak için kopardım, hakkaten adamı zor durumda bırakmışlar.
  • 13-01-2014, 02:44:04
    #20
    Garipti
  • 13-01-2014, 09:06:09
    #21
    Oraya çıkması bile bir başarıdır. Kaçımız onun yaptığını yapabiliriz ? Arkadaşı yinede tebrik ediyorum. Başarısızlıktan ders çıkarmak gerekir. Ben adamın cesareti kısmındayım.
  • 13-01-2014, 11:37:42
    #22
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oraya çıkması bile bir başarıdır. Kaçımız onun yaptığını yapabiliriz ? Arkadaşı yinede tebrik ediyorum. Başarısızlıktan ders çıkarmak gerekir. Ben adamın cesareti kısmındayım.
    Biz komedi kısmına bakıyoruz elbette ama tabii ki adamın cesareti ve öz güvenine bende hayran oldum gerçekten. Herkesin yapabileceği bir şey değil.
  • 13-01-2014, 13:15:43
    #23
    Ben videoyu açamadım ne hale düşmüştür diye.
    Yanlış hatırlamıyorsam bu yetenek sizsinizde de vardı.
  • 13-01-2014, 13:49:12
    #24
    Oraya çıkmak mesele iyi hoşta bu adamın anlattıklarının yarısı bilindik şeyler ( onları anlatmayı beceremedi ) diğer yarısı yalan dolandı onlarıda kendi uydurmuş ama komik değildi.
    Sonuna kadar izledim, içtenlikle konuştuğu yerler ( rezil olduğu yerler ) gayet güldürdü

    Stand Up, devlet memurluğu değil ki elbet öğrenir diyelim..
    Kısaca, bizımle deyilsın.