Oraya çıkması bile bir başarıdır. Kaçımız onun yaptığını yapabiliriz ? Arkadaşı yinede tebrik ediyorum. Başarısızlıktan ders çıkarmak gerekir. Ben adamın cesareti kısmındayım.