• 11-01-2014, 21:12:15
    #19
    25 Mbit internetim var neler yapabilirim diye konu açarsın
  • 11-01-2014, 21:15:25
    #20
    En Güvenilir Smm Paneli
    Anlaşılan hiç bir işe yaramaz yani. Yokum diyorum vaz geçtim


    Sent from my Nokia Tapatalk - İşteyim
  • 11-01-2014, 21:31:33
    #21
    sosyal medyada 8 mbps interi olanlarla dalga geçebilirsin mesala
  • 11-01-2014, 23:36:47
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Bizimki bukadar da neoluyor birşeye yaradığı yok anca film izlemede iyi

  • 11-01-2014, 23:40:42
    #23
    Adil kullanım kotası varsa hiç birşey yapamazsın, daha hızlı internete girmek dışında tabi..
  • 12-01-2014, 00:21:26
    #24
    Bende var hocam öyle çok birşey yapılmıyor. . Film vs izlemek birşey indirmek haricinde. Birde upload hızı aynı dengede olsaydı iyi olabilirdi

  • 12-01-2014, 01:59:21
    #25
    Ben Bu Konuya Nasıl Geldim
    Niye Geldim ? Niçin Yazdım ?
    Bunları İzaha Gerek Yok...
    Gördünüz Konuyu Okudum, Yazdım...
    Yazdıysam Yazmışımdır Yazmadıysam Yazmamışımdır...
    Görünen Konu Uzakta Değil...
    Şimdi Bunu Yazdık da Yazmadık mı Dedik
    Yahu Niye Yazdım Ben Bu Konuya...

    .....
  • 12-01-2014, 10:13:33
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Adil kullanımı varsa hiç bir şey yapamazsınız,

    Ben superonline fiber kullanıyorum ilk 3-4 ay iyiydi, şimdileri kesintiler baş gösterdi, ttneti mumla arıyorum...

    Bu hız konusu tamamen pazarlama taktiği, adam 50gb adil kota veriyor, 1000mbit hat verse ne yazar

    Kameralardaki MP olayı gibi

    5 dakika sonra hız 3mbit'e düşecek...
  • 12-01-2014, 10:39:14
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1.5gb lik hd bir filmi 8dk dan az bir sürede indirebilirsin.