Adil kullanımı varsa hiç bir şey yapamazsınız,
Ben superonline fiber kullanıyorum ilk 3-4 ay iyiydi, şimdileri kesintiler baş gösterdi, ttneti mumla arıyorum...
Bu hız konusu tamamen pazarlama taktiği, adam 50gb adil kota veriyor, 1000mbit hat verse ne yazar
Kameralardaki MP olayı gibi
5 dakika sonra hız 3mbit'e düşecek...