Ben Bu Konuya Nasıl Geldim
Niye Geldim ? Niçin Yazdım ?
Bunları İzaha Gerek Yok...
Gördünüz Konuyu Okudum, Yazdım...
Yazdıysam Yazmışımdır Yazmadıysam Yazmamışımdır...
Görünen Konu Uzakta Değil...
Şimdi Bunu Yazdık da Yazmadık mı Dedik
Yahu Niye Yazdım Ben Bu Konuya...
.....