Klipsli Ets Ameliyatı Oluyorum (Sorularınız)
50
●7.183
- 24-03-2014, 01:45:50Hocam nasıl bir bilgi istiyorsunuz çogu aklımda ancak direk yazamıyorum sorarsanız cevaplarımwebtasarimda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Chile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTeşekkürler hocam ameliyattan sonra kadar hiç bir sıkıntım olmadı ancak bazılarınızın merak ettigi refleks terleme var şahsen çok stres heycan anında ve dışarıda koşuşturmaca sırasında meydana cıkıyor zaten çok terleyen biri degildim refleks terlemeside çok etkilemedi ileride büyük terlemeler yaşatmasındaotuzyedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2014, 01:46:46bu refleks terlemesini soracaktım hocam. bir de durumun hakkında bilgi verir misin: el yüz terlemesi geçti mi, refleks terlemesi nasıl ne derece de oluyor vs. teşekkürler.selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2014, 01:52:03hocam ameliyat için hiç bir sıkıntım yok yara izleride yok olmaya başladı yavaş yavaş. refleks terlemeside üsttede belirttigim gibi bende stres,heycan oldugundan arada oluyor bu heycanımı stresimi kontrol edebilsem buda bayagı azalacak düşüncesindeyim genelde bacak,göbek ve belgesinde nemlenme çok ısınma oluyor . ellerim ameliyattan sonra 3 yada 4 gün hafif terledi dahada olmadı normal durummuş ve şuana kadar hiç olmadı yüzümünde kızardıgını hatırlamıyorum çok büyük heycan yaşamadıkcawebtasarimda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
(yüz terlemem yoktu,kızarma vardı) ayrıca yüz terlemesini doktorunuza belirtin
- 24-03-2014, 01:54:03klips ets miydi hocam yoksa normal ets mi? zaten iki türlü de sinirlere zarar veriyormuş geri dönüş sıkıntılıymış ama yine de sormak istedim. benim şuan aşırı olarak elim yüzüm koltuk altım terliyor. durduğum yer de değil de böyle güneş altında, sıcakta vs. çok stres anında da sırtım göğsüm terliyor. vücuda dayalı bir sorun çıkmıyor. psikolojik tedavi de terlemeyi azaltmıyor. yani daha ne olabilirselcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. son olarak hangi doktor vs. o bilgileri de verirseniz araştırabilirim.
- 24-03-2014, 01:59:59Hocam valla ameliyat oldum ama o konudada tam emin degilimwebtasarimda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
doktorum sinirlerini yakacaz demişti sanırım klips takılmadı, takılsaydı geri dönüş 6 ay içerisinde oluyormuş ama kötü olabiliyormuş %50 düzelme şansı vs.(GERİ DÖNMEYİ DÜşünmedim hiç olursa refleks terlemesi moralimi bozar onada çare ararız
) Allahtan o kadar terlemem yoktu hocam ayak terlemem hariç allah size kolaylık versin çok kötü durum
ben istanbul şişli etfal gögüs cerrahisinde oldum ismini veremeyim zaten 1 tane var
bakarsınız hocam
- 24-03-2014, 02:01:03saol hocam bıktım ben de. ya devam ya tamamselcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2014, 02:05:17
- 24-03-2014, 02:06:48refleks terlemesi şimdi abartı bir şeydir diye korkuyorum ama dediğin gibi çaresi ben de. vize sınavlarını atlatıp olabilirim. belki bu hafta bir kaç doktor ile görüşürüm. teşekkürlerselcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben istanbul şişli etfal gögüs cerrahisinde oldum ismini veremeyim zaten 1 tane var