selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ameliyat için hiç bir sıkıntım yok yara izleride yok olmaya başladı yavaş yavaş. refleks terlemeside üsttede belirttigim gibi bende stres,heycan oldugundan arada oluyor bu heycanımı stresimi kontrol edebilsem buda bayagı azalacak düşüncesindeyim genelde bacak,göbek ve belgesinde nemlenme çok ısınma oluyor . ellerim ameliyattan sonra 3 yada 4 gün hafif terledi dahada olmadı normal durummuş ve şuana kadar hiç olmadı yüzümünde kızardıgını hatırlamıyorum çok büyük heycan yaşamadıkca (yüz terlemem yoktu,kızarma vardı) ayrıca yüz terlemesini doktorunuza belirtin
klips ets miydi hocam yoksa normal ets mi? zaten iki türlü de sinirlere zarar veriyormuş geri dönüş sıkıntılıymış ama yine de sormak istedim. benim şuan aşırı olarak elim yüzüm koltuk altım terliyor. durduğum yer de değil de böyle güneş altında, sıcakta vs. çok stres anında da sırtım göğsüm terliyor. vücuda dayalı bir sorun çıkmıyor. psikolojik tedavi de terlemeyi azaltmıyor. yani daha ne olabilir . son olarak hangi doktor vs. o bilgileri de verirseniz araştırabilirim.