bu refleks terlemesini soracaktım hocam. bir de durumun hakkında bilgi verir misin: el yüz terlemesi geçti mi, refleks terlemesi nasıl ne derece de oluyor vs. teşekkürler.
hocam ameliyat için hiç bir sıkıntım yok yara izleride yok olmaya başladı yavaş yavaş. refleks terlemeside üsttede belirttigim gibi bende stres,heycan oldugundan arada oluyor bu heycanımı stresimi kontrol edebilsem buda bayagı azalacak düşüncesindeyim genelde bacak,göbek ve belgesinde nemlenme çok ısınma oluyor . ellerim ameliyattan sonra 3 yada 4 gün hafif terledi dahada olmadı normal durummuş ve şuana kadar hiç olmadı yüzümünde kızardıgını hatırlamıyorum çok büyük heycan yaşamadıkca

(yüz terlemem yoktu,kızarma vardı) ayrıca yüz terlemesini doktorunuza belirtin