selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kurtuluş senin elinde çaresi var çok şükür
refleks terlemesi şimdi abartı bir şeydir diye korkuyorum ama dediğin gibi çaresi ben de. vize sınavlarını atlatıp olabilirim. belki bu hafta bir kaç doktor ile görüşürüm. teşekkürler