• 16-01-2008, 18:24:50
    #19
    bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Åžarap bozulmaz.

    Åžarap elbette bozulur.BozulduÄŸunda sirke olur.Tortulu olur.

    2 çeşit şarap vardır 1. sofralık ( 1 senelik mahsülden yapılır) 2. si bekletilecek şaraplardır.

    Şimdi bu şarapın nasıl saklandığıda önemlidir.Mantarın nasıl olduğu önemlidir.

    Normalde şarap poşetlenir ve yatık veya ters çevrilir.Çünkü mantar şarapla temas ederse mantar şişer ve hava girmez.

    Ayrıca yıllanmış şarap ile normal şarap arasında alkol derecesi yoktur. Sırf lezzet için yıllanmış şarap tercih edilir.
  • 16-01-2008, 18:39:29
    #20
    Üyeliği durduruldu
    site gurme doluymuÅŸta haberimiz yokmuÅŸ
  • 16-01-2008, 18:46:02
    #21
    Üyeliği durduruldu
    bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şarap kafa yapmaz , hele ki yıllanmış şarap hiç kafa yapmaz.

    250 - 300 $ civarı götürüp herhangi 1 tekel'e ya da balık restorantına satabilirsin.

    Tiryaki değilsen tavsiye etmiyorum açıp içmeni.

    Åžarap bozulmaz.

    Balık varsa ya da tavuk açıp içebilirsin de 1 bardak.

    Orjinal Fransız Şarabı diye bir şarap türü yok , fransada o dönem şarap üretimi revaştadır şarap üretilmiştir (: ordan gelmiştir.

    Şarabın orjinali ; İskandinav adalarında , Macaristan da ve Sibirya da yapılır.

    (: Detaylı bilgi almak isteyen olursa ALKOL hakkında özel mesaj atsın..

    Bu arada Çek Abshinti Orjinal Satlık ( Yarım ÅžiÅŸe 35 Cl ) <: 350 € (:

    Saygılar..
    Şarap bozulur, nasıl bozulmaz? Adamlar babalarının hayrına mı yıllarca mahzenlerde saklıyorlar serin yerde? (:
  • 16-01-2008, 18:47:30
    #22
    Şarap bozulmaz (: İddiacıyım , kararlıyım , denemeye de hazırım. Sadece içerisinde farklı bakteriler türer , onlar da şarabın mantarı açıldığında ölür. Şarap ( Mantarlı ) asla ve kata bozulmaz.
    Ayrıca alkol derecesi olayı da ; Yıllanmış şarap çözülür , alkol oranı düşerek bakteri oluşturmaya başlar , senin tortu dediklerin bakteriden ibarettir. (:

    leet ; ayrıca babalarının hayrına saklamıyor kimse , damak zevki için saklıyor arkadaşım..

    Saygıyla , Sağlıkla , Afiyetler Olsun (:

    Her Zaman Turkish Raki İlk Tercihimdir ((: Klüp ya da Tekirdağ.. Tavsiye Ederim..
  • 16-01-2008, 18:49:14
    #23
    Ne şarapmış be Açın için bi kola mis gibi.1 Litre'si 1,5 ytl olsa gerek
  • 16-01-2008, 18:52:49
    #24
    ibr4him bozulurmu bozulmazmı tartışmasını sonlandırmak için biz bu şarabı içelim ve bozulmuşmu bozulmamışmı söyliyelim.
  • 16-01-2008, 18:58:31
    #25
    Üyeliği durduruldu
    karaLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ibr4him bozulurmu bozulmazmı tartışmasını sonlandırmak için biz bu şarabı içelim ve bozulmuşmu bozulmamışmı söyliyelim.
    Evet bu en mantıklısı
  • 16-01-2008, 19:08:26
    #26
    Üyeliği durduruldu
    vitrinde de durdu diyorsun

    yani oda koşullarında

    güneş ışığından ve oda sıcaklığından folloş olmuştur o

    soÄŸuk yerde saklaman gerekli

    hiçmi duymadın filmlerde mahsende saklıorz dediklerini (:
  • 16-01-2008, 19:09:50
    #27
    Peki garsonlar şarabı boşuna mı tattırıp ondan sonra bardağa koyuyolar.

    Alkol derecesi konusunda evet haklısın yıllanınca alkol derecesi düşer ama çok çok fazla alkol derecesi farkı yoktur.

    Nese uzatmanın manası yok zaten ibr4him herkese yolluycakmış bu şaraptan (: