off ne kafa yapar ha yıllanmış şarap, keşke bende olsaydı satmazdım içerdim direk...
Şarap kafa yapmaz , hele ki yıllanmış şarap hiç kafa yapmaz.
250 - 300 $ civarı götürüp herhangi 1 tekel'e ya da balık restorantına satabilirsin.
Tiryaki değilsen tavsiye etmiyorum açıp içmeni.
Şarap
bozulmaz.
Balık varsa ya da tavuk açıp içebilirsin de 1 bardak.
Orjinal Fransız Şarabı diye bir şarap türü yok , fransada o dönem şarap üretimi revaştadır şarap üretilmiştir (: ordan gelmiştir.
Şarabın orjinali ; İskandinav adalarında , Macaristan da ve Sibirya da yapılır.
(: Detaylı bilgi almak isteyen olursa ALKOL hakkında özel mesaj atsın..
Bu arada Çek Abshinti Orjinal Satlık ( Yarım Şişe 35 Cl ) <: 350 € (:
Saygılar..