Peki garsonlar şarabı boşuna mı tattırıp ondan sonra bardağa koyuyolar.
Alkol derecesi konusunda evet haklısın yıllanınca alkol derecesi düşer ama çok çok fazla alkol derecesi farkı yoktur.
Nese uzatmanın manası yok zaten ibr4him herkese yolluycakmış bu şaraptan (: