Arkadaşlar sizden ufak bir ricam olacak. Aşağıdaki linke girip mhp belediye başkan aday adaylarından istediğinize Oy vermenizi isterim. Şimdiden tşk ederim
(Benim isteğim Ahmet ERDOĞAN sebebine gelirse samsunda oturmama rağmen gecmiş yıllarda yaptıklarının tv gazetelerde cok duydum. bu sebeble Ahmet ERDOĞAN beye oy vermenizi isterim. Not Herhangi akrabalığım yok yüzünü bile göremedim. sadece yaptıkları hoşuma gittiği icin bunu önerdim)
http://www.adanayorum.com/mhp-seyhan...-anketi-5a.htm
Adanalı Arkadaşlarlar Ufak bir rica
4
●304
- 23-12-2013, 19:05:43
- 23-12-2013, 21:56:09Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Dostum Hangisi olursa olsun sorun olmaz bence yeterki Olsun şimdi ben oy kullanacaktım Fakat Adanada yaşamıyorum ve bilmiyorum sonucta diğer adaylara haksızlık olsun istemem ama kişilerin önemi yok.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:56:09 -->-> Daha önceki mesaj 21:54:58 --
Bu kadar sert bir cevap vermenize gerek yok.Düzgünce rica etmiş kişi moderatör zaten isterse kapatır.FZaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 23-12-2013, 23:25:12Admin isterse banlasın ama gördüğüm en salakca cevap yazdın. seviyeni belli ettin. Eğer adam gibi okusan Adanalı arkadaşlardan ve İstediğiniz kişiye oy verin dedim. Ancak Senin gibilerin Bilmeden konuşmalarına alıştık. sana cevap olarak mevlanada bir cevap biliyorsan konuş alim sansınlar bilmiyorsan sus adam sansınlar. Sırf cevap atmak icin cevap atan sen gibi uyeerin olması forumu kirletmekten başka birşey değil.FZaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilginiz icin tşk ederim. Ben zaten adanalı olanlardan istedim ki hak eden biri kazansın. ben samsunda yaşıyorum gördüm böyle anket ve duyduğum kadarıyla bu anket sonucuna göre aday belirlemesi buyuk önemli olacakmış. eğer oy kullanan kişilerin sayısı cok olursa belki diğer partilerde böyle halkın sesine kulak verip aday belirlerler diye böyle bir konu actım.Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle