Dostum Hangisi olursa olsun sorun olmaz bence yeterki Olsun şimdi ben oy kullanacaktım Fakat Adanada yaşamıyorum ve bilmiyorum sonucta diğer adaylara haksızlık olsun istemem ama kişilerin önemi yok.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:56:09 -->-> Daha önceki mesaj 21:54:58 --
Gereksiz, isterseniz sizin istediğiniz partiye oy verelim? Böyle konular açmayın arkadaşlar, forumu kirletmekten başka birşey değil..
Bu kadar sert bir cevap vermenize gerek yok.Düzgünce rica etmiş kişi moderatör zaten isterse kapatır.