Dostum Hangisi olursa olsun sorun olmaz bence yeterki Olsun şimdi ben oy kullanacaktım Fakat Adanada yaşamıyorum ve bilmiyorum sonucta diğer adaylara haksızlık olsun istemem ama kişilerin önemi yok.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:56:09 -->-> Daha önceki mesaj 21:54:58 --

FZaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gereksiz, isterseniz sizin istediğiniz partiye oy verelim? Böyle konular açmayın arkadaşlar, forumu kirletmekten başka birşey değil..
Bu kadar sert bir cevap vermenize gerek yok.Düzgünce rica etmiş kişi moderatör zaten isterse kapatır.