• 16-12-2013, 14:50:40
    #10
    Gidişata puan verecekler mi Adam o zaman istediği gibi puanlama yapar.Çok mantıksız.
  • 16-12-2013, 15:37:17
    #11
    ınanılmaz sacma. Her kişinin puan verişi sacma kendı adamlarını yukarı cıkartmaktan daha iyi bir yolda olamaz.
  • 16-12-2013, 16:22:03
    #12
    Böyle birşey teorik olarak mümkün değil. Optik okuyucu olmazsa sınavların okuması yıllar sürer.
  • 16-12-2013, 16:38:14
    #13
    Kanaat notuda versinler hatta bu çocuk baya uğraşmış ver babam 5 puan..
  • 16-12-2013, 16:40:29
    #14
    Seneye öss'ye gireyim merak ettim sistemi
  • 16-12-2013, 16:52:53
    #15
    Kaos çıkar imkansız.
  • 16-12-2013, 20:15:57
    #16
    arthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle birşey teorik olarak mümkün değil. Optik okuyucu olmazsa sınavların okuması yıllar sürer.
    Geçen ay açık uçlu sinav icin soru kitapcigi yayinladilar seneye olmazsa ondan sonraki sene bu sisteme gecilcek.sinavlari insan degil makine okuyacak sadece sonuca puan verilmeyecek gidişat önemli.
    Bilgi icin google a osyn acik uclu sinav yazin
  • 16-12-2013, 20:16:02
    #17
    ingilterede uygulanıyormuş.orada okuna biliyorsa türkiyede de okunur.torpil olma ihtimali imkansız gibi.hatta kitapçıklara isim yerine id yazarlar kim kimin kağıdını okuyor belli olmaz.zaten şuan optikler taranıp ösym nin sitesine konuyor.bu şekilde öretmenlerin cevaplanmasıda taranıp sisteme konabilir.

    ama bence 97 değilde 96 almışım diye dava açanlar olacaktır.ben giriyor olsam gaza gelirsem bende acarım
  • 16-12-2013, 21:19:03
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Ygs lys için mi bu ? Ne zaman olacakmış ki ?