• 16-12-2013, 01:51:26
    #1
    Arkadaşlar, optik okuyucularda okunan şu bildiğimiz, bütün sınavlarda yuvarlağın içini doldurduğumuz cevap anahtarı kağıdı kalkıyormuş, yorumlarınız? --> http://bit.ly/1ffH86l
  • 16-12-2013, 03:24:35
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eee hangi deliği dolduracağız artık ?
  • 16-12-2013, 12:32:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    mechulkalan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eee hangi deliği dolduracağız artık ?
    avatar-mesaj uyumu ahenkle dans ediyor...
  • 16-12-2013, 13:14:10
    #4
    Bence iyi birşey.
    Ben o formu hiç sevmiyordum.
  • 16-12-2013, 13:35:12
    #5
    Tabi dersaneler kalkınca çıkacak soruları pompalamak zorlaşacak. Abilerimiz okusun, değerlendirsin, istediğine tam puan istediğine yarım puan versin.
  • 16-12-2013, 13:45:42
    #6
    mechulkalan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eee hangi deliği dolduracağız artık ?
    İstemsizce güldüm.
  • 16-12-2013, 13:52:43
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    imkansız böyle birsey.
  • 16-12-2013, 13:55:32
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bakan değişir değişiklik talebide öylece ortada kalır. Alıştık MEB Bakanın değişmesine.
  • 16-12-2013, 14:09:19
    #9
    Torpile asist yaptilar