ingilterede uygulanıyormuş.orada okuna biliyorsa türkiyede de okunur.torpil olma ihtimali imkansız gibi.hatta kitapçıklara isim yerine id yazarlar kim kimin kağıdını okuyor belli olmaz.zaten şuan optikler taranıp ösym nin sitesine konuyor.bu şekilde öretmenlerin cevaplanmasıda taranıp sisteme konabilir.
ama bence 97 değilde 96 almışım diye dava açanlar olacaktır.ben giriyor olsam gaza gelirsem bende acarım