• 08-12-2013, 13:39:35
    #19
    Bir anda bırakayacağını zannetmiyorum yavaş yavaş veya kimyasalı kullanmıycak yerli malı içse.en azından daha az zararlı allah yardımcımız olsun.
  • 08-12-2013, 14:17:21
    #20
    Bilmeden konuşan çok arkadaş var. Spor vs. bunlar boş iş.

    Önünde 2 yıl var kardeşim.
    Birincisi bir arkadaşın dediği gibi polise ihbar etmektir üstünde bulundururken. Ya satıcı yada kullanıcı olarak yargılanacak.
    AMETEM'e yollayacaklar. 6 ayda bir kontrole görünecek kullanıyor mu kullanmıyor mu diye. Kullandığı takdirde hapis cezasına çarptırılacak. Bunu kolay kolay göze alamaz.

    Diğer yol ise onu kafasında bitirmeli. Yoksa kolay kolay çıkamaz bu işin içinden. Kendisi uzak durmaya çalışacak. Bu düşünceden sonra 1 çeker 2 çeker 3'de tutar azaltır yavaş yavaş bırakır.

    Birde bir arkadaşın dediği gibi sevgili işe yarayabilir. Fakat onu göze alacak bir kızda lazım buda zor açıkcası.

    Yalnız şunuda bil. Bonzai uyuşturucu maddelerinin en tehlikesi olanlarındandır. Devam ederse çok sürmez ölür gider. Birazda sizin ve çevrenizdekilerin olumlu yönde psikolojik baskı uygulamanız gerek. Fakat öyle bırak *** onu gibisinden baskı değil. Hayatın güzelliklerini açıklayarak.
  • 08-12-2013, 14:22:09
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ağırlığını hissettiricek bir arkadaşa ihtiyacınız var yeri geldimi ona laf diyecek hatta onun iyiliği için ona tokat bile atması lazım geçmiş dönemde yaptığım yanlıştan bir Tokat sayesinde döndüm hemde cok yakın benim kardeşim gibi olan birinden Tokat yedim ve o tokatı atmasaydı belkide çok farklı biri olacaktım..Arkadaş dediğin iyiliğini düşünmeli.
  • 08-12-2013, 14:27:26
    #22
    Birleşmiş Milletler suç ve uyuşturucu ofisinin kayıtlarına göre, en tehlikeli ve en hızlı yayılan uyuşturucularından biri "bonzai". Birkaç yıl öncesine kadar internet üzerinden bile satılıyordu. 2011 yılında çıkan bir yasayla ülkemizde yasaklandı. Bağımlılar için etkileri ise korkutucu. Sonuç ya akıl hastalıkları, böbrek ve kalp yetmezliği. Daha da kötüsü ölüm...



    İlk kez okudum adını. Google bunu çıkarıyor. Çok yazık ya
  • 08-12-2013, 14:29:41
    #23
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmeden konuşan çok arkadaş var. Spor vs. bunlar boş iş.

    Önünde 2 yıl var kardeşim.
    Birincisi bir arkadaşın dediği gibi polise ihbar etmektir üstünde bulundururken. Ya satıcı yada kullanıcı olarak yargılanacak.
    AMETEM'e yollayacaklar. 6 ayda bir kontrole görünecek kullanıyor mu kullanmıyor mu diye. Kullandığı takdirde hapis cezasına çarptırılacak. Bunu kolay kolay göze alamaz.

    Diğer yol ise onu kafasında bitirmeli. Yoksa kolay kolay çıkamaz bu işin içinden. Kendisi uzak durmaya çalışacak. Bu düşünceden sonra 1 çeker 2 çeker 3'de tutar azaltır yavaş yavaş bırakır.

    Birde bir arkadaşın dediği gibi sevgili işe yarayabilir. Fakat onu göze alacak bir kızda lazım buda zor açıkcası.

    Yalnız şunuda bil. Bonzai uyuşturucu maddelerinin en tehlikesi olanlarındandır. Devam ederse çok sürmez ölür gider. Birazda sizin ve çevrenizdekilerin olumlu yönde psikolojik baskı uygulamanız gerek. Fakat öyle bırak *** onu gibisinden baskı değil. Hayatın güzelliklerini açıklayarak.

    Aslında sosyalleşseler bırakma ihtimalleri var , bende en yakın arkadaşıma bıraktırmaya çalıştım ama adamın hiç bişey yapası yok varsa yoksa bonzai , yıllarıdr beraberiz 3-5 kişi biribirmizi tanırız ama bu içen arkadaşları bir türlü bizimle sağa sola götüremiyoruz adam srekli içiyor en sonunda bıraktım ne hali varsa görsün.

    Benim arkadaşım yakalandı ematemde tedavi görüyor cocuk yolunu bulmuş idrar verirken başkasının idrarını veriyor beline bi aparat bağlamış becermiş temiz çıkıyor tahlilleri.

    Birde söylediğine göre ot gibi değilmiş bi kaç gün içmese belli olmuyomuş ama ne derece doğru bilmiyorum .

    İşin özü kendi bırakmak isteyecek uğraşacak bişeyi olacak , hangi kız bir müptezelle çıkarkı

    Bende bu tür şeyler kullandım sağlık sorunları yüzünden herşeyi bıraktım şu an sadece su içiyorum

    Ama bonzai başka birşey birde bu satılanlar sıradan satılanlar 15 dk kafası var orjinalinin kafası baya gidiyor

    Yani böyle bişeyle karşılaşırsanız kesinlikle deneme amaçlıda olsa içmeyin, tek dumanda götürür .
  • 08-12-2013, 14:45:01
    #24
    Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında sosyalleşseler bırakma ihtimalleri var , bende en yakın arkadaşıma bıraktırmaya çalıştım ama adamın hiç bişey yapası yok varsa yoksa bonzai , yıllarıdr beraberiz 3-5 kişi biribirmizi tanırız ama bu içen arkadaşları bir türlü bizimle sağa sola götüremiyoruz adam srekli içiyor en sonunda bıraktım ne hali varsa görsün.

    Benim arkadaşım yakalandı ematemde tedavi görüyor cocuk yolunu bulmuş idrar verirken başkasının idrarını veriyor beline bi aparat bağlamış becermiş temiz çıkıyor tahlilleri.

    Birde söylediğine göre ot gibi değilmiş bi kaç gün içmese belli olmuyomuş ama ne derece doğru bilmiyorum .

    İşin özü kendi bırakmak isteyecek uğraşacak bişeyi olacak , hangi kız bir müptezelle çıkarkı

    Bende bu tür şeyler kullandım sağlık sorunları yüzünden herşeyi bıraktım şu an sadece su içiyorum

    Ama bonzai başka birşey birde bu satılanlar sıradan satılanlar 15 dk kafası var orjinalinin kafası baya gidiyor

    Yani böyle bişeyle karşılaşırsanız kesinlikle deneme amaçlıda olsa içmeyin, tek dumanda götürür .
    Abi işte o AMETEM kontrollerinde yanında bulunacaklar. Çocuğu denetlicekler birşey yakaladım mı polise deriz bak diyecekler. Yoksa kolay kolay çıkamaz o çukurdan.
  • 08-12-2013, 17:36:40
    #25
    Sen şimdi ona kovala gelsin de bakalım gülecek mi. Eğer gülerse bence hoşuna gidiyor bu Allah'ın cezası nalet maddeler. Hoşuna gitmemesi için bir şeyler planlayın. Ölen kişilerin haberlerini gösterin, ölen kişileri gösterin bir şeyler yapmaya çalışıyorsunuz umarım etkili olursunuz bir insanın hayatını kurtarırsınız. Allah yolunuzu açık eylesin güzel kardeşlerim.
  • 08-12-2013, 18:12:17
    #26
    Aynı şekilde benim de kardeşim gibi bir insan bunun peşinde nerede barzo var ise bunlarla takılıyor spor'a gidelim beraber dedim kabul etmedi ben bir kaç kez bu konu hakkında konuştum hatta kavga ettik yumruk, yumruğa bırakmadı açıkcası bende ümidi kestim yolda selam dahi vermiyorum ama şöyle tahmin ediyorum bir kere bu olaydan tatsız bir şey yaşasalar bırakacaklar nezarethane'de şöyle sağlam bir dayak ya da kız olan ortamda uyuşturucu içiyor diye dışlasalar belki sirkelenip kendilerine gelirler diye düşünüyorum çok kötü bir durum gün geçtikçe ölüyorlar Allah ailelerine sabır versin.
  • 08-12-2013, 18:44:04
    #27
    Benim soruma cevap vermedin ama birdaha sorayım, bırakmak istiyor mu? Bunun sohbetini yaptınız mı hiç?