Aynı şekilde benim de kardeşim gibi bir insan bunun peşinde nerede barzo var ise bunlarla takılıyor spor'a gidelim beraber dedim kabul etmedi ben bir kaç kez bu konu hakkında konuştum hatta kavga ettik yumruk, yumruğa bırakmadı açıkcası bende ümidi kestim yolda selam dahi vermiyorum ama şöyle tahmin ediyorum bir kere bu olaydan tatsız bir şey yaşasalar bırakacaklar nezarethane'de şöyle sağlam bir dayak ya da kız olan ortamda uyuşturucu içiyor diye dışlasalar belki sirkelenip kendilerine gelirler diye düşünüyorum çok kötü bir durum gün geçtikçe ölüyorlar Allah ailelerine sabır versin.