Çiçeksepeti gönderimi Hk.
10
●785
- 02-12-2013, 22:03:16Ahh eskiden sevgilim varken bir cok kez cicek göndermis birisi olarak. Orda siparis verdiginiz de adrese en yakin ciceksepeti ile calisan cicekci dükkani kurye ile cicegi gönderiyor. Herhangi bir ücret talep etmiyor. Ücret alinacaksa dahi siz siparis ederken o ücreti de ödersiniz, teslimatta ücret istemiyorlar öyle olsa idi benim kiz arkadasim para vermemek icin kabul etmezdi, geri gönderirdi eminim.
- 02-12-2013, 22:05:40Merhaba,
Acilen benimde Burdur'a çiçek göndermem gerekiyor, tavsiye edebileceğiniz bir çiçekci sitesi varmıdır?, bütçe kısıtlaması yoktur yeterki çiçek gideceği yere ulaşsın.
Çiçeği götürecek kişi istediğim yere teslim ettiği taktirde götüreceği çiçeğin 3x katını bahşiş olarak vereceğim, çok değerli birisine gidecek çiçek
- 02-12-2013, 22:08:39Iciniz rahat olsun, rahat rahat paranizi ciceksepetine bayilabilirsinizMaharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamlar günde 10 tane mail atiyor selcuk bey sizi özledik diye. 
Tabi her ay 5-10 tane cicek gönderiyordum. Ilk cikma günü, ilk cafede oturma günü, ilk elini tutma günü diye diye kizi alistirmistik bir kere
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:08:39 -->-> Daha önceki mesaj 23:06:29 --
Ciceksepetini kullanabilirsiniz, 1 saate teslim diye garanti gönderme secenekleri mevcut hocam.
MaxTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 02-12-2013, 22:12:43Teşekkür ederim üstad, hemen inceliyorum.Selçuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-12-2013, 22:31:09Ne yaptınız sız oyleSelçuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben geçmiş olsun diye bir arkadaşa gönderiyorum çiçeği. Sevgilim oldugunda kimseye cıcek gondermıslıgım de yoktur ama cok sevdım cıceksepetını :d zahmetsız tertemiz
- 03-12-2013, 00:40:32Sevgilime 100lerce çiçek gönderdim..
www.ciceksepeti.com ve www.444cicek.com
Çiçek Sepeti biraz daha pahalı. En çok 444cicek.com'u kullanırım. Şimdiye kadar hiçbir sorun yaşamadım.
Ben geçmiş olsun diye bir arkadaşa gönderiyorum çiçeği. Sevgilim oldugunda kimseye cıcek gondermıslıgım de yoktur ama cok sevdım cıceksepetını :d zahmetsız tertemiz