• 03-12-2013, 13:01:07
    #10
    Çiçeksepetinin tek eksiği bence, çiçeğe kart yazmak istiyorsanız elle yazmaları.Hiç hoşuma gitmiyor o şekilde.
  • 19-01-2014, 02:12:09
    #11
    İstanbul'da bir bölgeye çiçek göndermek istiyorsanız Tek bir firma öneririm o da www.fikus.com.tr Türkiyenin sayılı çiçekçilerinden birisidir. Önemli kurumsal müşterilerle çalışıyorlar sipariş verdiğim için oradan biliyorum. Kesinlikle gözünüz arkada kalmaz.En azından çiçeksepeti gibi sevgililer gününde sipariş gitmediğinizde çağrı merkezine ulaşamamak gibi bir sorun teşkil etmiyor.