Konu
Çiçeksepeti gönderimi Hk.
03-12-2013, 13:01:07
#10
Insomnia
Çiçeksepetinin tek eksiği bence, çiçeğe kart yazmak istiyorsanız elle yazmaları.Hiç hoşuma gitmiyor o şekilde.