Merhaba. Bugün bir çiçek siparişi verdim. Acaba bu çiçek siparişi kargo ile mi gidiyor? yoksa çiçekçi kurye ile mi? bi de para fln istemesinler şimdi çiçeği verirken. Alışverişi tamamlarken hiç kurye-kargo ücreti alınmadı.