Iciniz rahat olsun, rahat rahat paranizi ciceksepetine bayilabilirsiniz

Adamlar günde 10 tane mail atiyor selcuk bey sizi özledik diye.

Tabi her ay 5-10 tane cicek gönderiyordum. Ilk cikma günü, ilk cafede oturma günü, ilk elini tutma günü diye diye kizi alistirmistik bir kere

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:08:39 -->-> Daha önceki mesaj 23:06:29 --
Ciceksepetini kullanabilirsiniz, 1 saate teslim diye garanti gönderme secenekleri mevcut hocam.
Ne yaptınız sız oyle

Ben geçmiş olsun diye bir arkadaşa gönderiyorum çiçeği. Sevgilim oldugunda kimseye cıcek gondermıslıgım de yoktur ama cok sevdım cıceksepetını :d zahmetsız tertemiz