• 19-11-2013, 10:13:53
    #1
    Merhaba,

    Geçen facebookta geziyorum bir photographer denk düştü. Hatta çok fame çocukların çekimlerini yapan birisi. ....TEU olarak bildireyim. Kendisi 1 resimi 10 'den çekip shoplayıp gönderiyormuş. Gerçekten kaliteli de çekiyor. Ben şimdi 5 tane falan çektirmeye kalksam 50 olacak.

    Bu yüzden acaba r10'da böyle photograpler var mı? Paralı da çekebilir parasızda ama boş vaktinde hem takılmak amacıyla hemde iş görmek amacıyla hal edebilir mi?

    Şube: İstanbul / avr.
  • 19-11-2013, 10:19:07
    #2
    İşine değer veren 10 liraya iş yapmaz bence, ben istanbulda olsaydım çeker shoplar cila pasta atar bir hayır duasına eyvallah derdim elbet benim gibi düşünenlerde olacaktır r10da..
  • 19-11-2013, 10:22:08
    #3
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşine değer veren 10 liraya iş yapmaz bence, ben istanbulda olsaydım çeker shoplar cila pasta atar bir hayır duasına eyvallah derdim elbet benim gibi düşünenlerde olacaktır r10da..
    Allah razı olsun.
    Yardımcı olacak arkadaşa bizde bir ufak yardımcı oluruz elimizden geldiğince tabi ki.
  • 19-11-2013, 10:24:38
    #4
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah razı olsun.
    Yardımcı olacak arkadaşa bizde bir ufak yardımcı oluruz elimizden geldiğince tabi ki.
    Cümlemizden.
  • 19-11-2013, 12:02:06
    #5
    DOstum bende foto makinası var çekerim ama fotoşoktona anlamam , makine canon 700d haftasonu müsait olabilirsem avrupa yakasındayım ben .
  • 19-11-2013, 17:21:46
    #6
    Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DOstum bende foto makinası var çekerim ama fotoşoktona anlamam , makine canon 700d haftasonu müsait olabilirsem avrupa yakasındayım ben .
    Harika olur hocam.
    Artık photoshopu da forumdan birisine yaptırtırım herhalde profesyonel arkadaşlar çok var.

    link c.tesi günü buluşma var buyur gelsene sende?
  • 19-11-2013, 18:40:33
    #7
    yazdım oraya işim çıkmassa ordayım .