Geçen facebookta geziyorum bir photographer denk düştü. Hatta çok fame çocukların çekimlerini yapan birisi. ....TEU olarak bildireyim. Kendisi 1 resimi 10
'den çekip shoplayıp gönderiyormuş. Gerçekten kaliteli de çekiyor. Ben şimdi 5 tane falan çektirmeye kalksam 50
olacak. Bu yüzden acaba r10'da böyle photograpler var mı? Paralı da çekebilir parasızda ama boş vaktinde hem takılmak amacıyla hemde iş görmek amacıyla hal edebilir mi?
Şube: İstanbul / avr.
elbet benim gibi düşünenlerde olacaktır r10da..
