DOstum bende foto makinası var çekerim ama fotoşoktona anlamam , makine canon 700d haftasonu müsait olabilirsem avrupa yakasındayım ben .
Harika olur hocam.

Artık photoshopu da forumdan birisine yaptırtırım herhalde profesyonel arkadaşlar çok var.
link c.tesi günü buluşma var buyur gelsene sende?