Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DOstum bende foto makinası var çekerim ama fotoşoktona anlamam , makine canon 700d haftasonu müsait olabilirsem avrupa yakasındayım ben .
Harika olur hocam.
Artık photoshopu da forumdan birisine yaptırtırım herhalde profesyonel arkadaşlar çok var.

link c.tesi günü buluşma var buyur gelsene sende?