İşine değer veren 10 liraya iş yapmaz bence, ben istanbulda olsaydım çeker shoplar cila pasta atar bir hayır duasına eyvallah derdim

elbet benim gibi düşünenlerde olacaktır r10da..
Allah razı olsun.
Yardımcı olacak arkadaşa bizde bir ufak yardımcı oluruz elimizden geldiğince tabi ki.