arkadaşlar merhaba bir aralar samimi olduğum arkadaşım, biraz fazla güvendiğim arkadaşım ofisimden 4 adet ürün çalmış. bunu bugün öğrendim.
bir arkadaşına anlatıyor, çaldığını itiraf ediyor ve sattığını söylüyor.
bunun bende capsi var.
karakola gidip şikayet etmek istiyorum, sonuç alabilir miyim?
Hırsızlık ve suç (biraz acil lütfen)
2
●461
- 18-11-2013, 04:36:40
- 18-11-2013, 11:31:39caps derken video mu resim mi çalınanlar ne?mutluolmakicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-11-2013, 11:42:53Karakola çalındığı zaman zabıt tutturmak için gidilir.mutluolmakicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Savcılığa suç duyurusunda bulunmanız gerekiyor.