• 18-11-2013, 04:36:40
    #1
    arkadaşlar merhaba bir aralar samimi olduğum arkadaşım, biraz fazla güvendiğim arkadaşım ofisimden 4 adet ürün çalmış. bunu bugün öğrendim.
    bir arkadaşına anlatıyor, çaldığını itiraf ediyor ve sattığını söylüyor.
    bunun bende capsi var.
    karakola gidip şikayet etmek istiyorum, sonuç alabilir miyim?
  • 18-11-2013, 11:31:39
    #2
    mutluolmakicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar merhaba bir aralar samimi olduğum arkadaşım, biraz fazla güvendiğim arkadaşım ofisimden 4 adet ürün çalmış. bunu bugün öğrendim.
    bir arkadaşına anlatıyor, çaldığını itiraf ediyor ve sattığını söylüyor.
    bunun bende capsi var.
    karakola gidip şikayet etmek istiyorum, sonuç alabilir miyim?
    caps derken video mu resim mi çalınanlar ne?
  • 18-11-2013, 11:42:53
    #3
    mutluolmakicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar merhaba bir aralar samimi olduğum arkadaşım, biraz fazla güvendiğim arkadaşım ofisimden 4 adet ürün çalmış. bunu bugün öğrendim.
    bir arkadaşına anlatıyor, çaldığını itiraf ediyor ve sattığını söylüyor.
    bunun bende capsi var.
    karakola gidip şikayet etmek istiyorum, sonuç alabilir miyim?
    Karakola çalındığı zaman zabıt tutturmak için gidilir.
    Savcılığa suç duyurusunda bulunmanız gerekiyor.