mutluolmakicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar merhaba bir aralar samimi olduğum arkadaşım, biraz fazla güvendiğim arkadaşım ofisimden 4 adet ürün çalmış. bunu bugün öğrendim.
bir arkadaşına anlatıyor, çaldığını itiraf ediyor ve sattığını söylüyor.
bunun bende capsi var.
karakola gidip şikayet etmek istiyorum, sonuç alabilir miyim?
caps derken video mu resim mi çalınanlar ne?