arkadaşlar merhaba bir aralar samimi olduğum arkadaşım, biraz fazla güvendiğim arkadaşım ofisimden 4 adet ürün çalmış. bunu bugün öğrendim.
bir arkadaşına anlatıyor, çaldığını itiraf ediyor ve sattığını söylüyor.
bunun bende capsi var.
karakola gidip şikayet etmek istiyorum, sonuç alabilir miyim?