Uçak teknolojisi veya SHYO okuyanlar TYP kurslarını bilir bizim gibi bu işin sevdalısı insanlar boşa okuyor evet isterseniz şu yazıdana ne demek istediğimiz anlarsınız
http://havaciblog.com/typ-kursu-ve-s...oji-bolumleri/
Boşa okuyoruz
24
●1.671
- 06-11-2013, 21:58:03Hocam çok şey yazdım sildim.Şu anda işe başlama sürecindeyim.Başlayınca tekrar yazışırız.
Uçak gövde motor okudum lisede.Aynı şeyleri bende çok söyledim.
- 06-11-2013, 22:00:25irtibati kesmeyelim hocam görüşelim yüksek okul veya myo okumayıp işe başlamakla en iyisi bizi okuyoruzda ne oluyor boşa okuyoruzNuhGuleyyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-11-2013, 22:22:00Tamamdır hocam pmden veya skype'dan da konuşabiliriz.Burdan yazmayı uygun görmedim.İnşallah ocak-mart arasında hava ikmal'de işe başlıyacağım.İnşallah sizde girersiniz.Emre43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle