Hocam çok şey yazdım sildim.Şu anda işe başlama sürecindeyim.Başlayınca tekrar yazışırız.
Uçak gövde motor okudum lisede.Aynı şeyleri bende çok söyledim.
irtibati kesmeyelim hocam görüşelim yüksek okul veya myo okumayıp işe başlamakla en iyisi bizi okuyoruzda ne oluyor boşa okuyoruz